F.C. København -
Tak for alt, Nees og Sune.
VELKOMMEN TIL BO!
Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Den Jelert citron har vi slet ikke presset hårdt nok. Egentlig et lidt skuffende salg, må jeg indrømme.
Jeg tror at vi havde fået mere med PC ved roret, for at være ærlig. Jeg tror at Sune har et bedre øje for indkøb, hvorimod PC var en strengere forhandler.
Er det ikke 67, der kan stige til 82,5 med bonusser? Hmm tja, ved ikke hvad man skal sige. Måske Jelert selv har presset på, og som alle ved kommer han jo ikke ligefrem fra en sæson hvor han har brændt banen af. Nu skal vi til gengæld til at have et par stykker ind, så defensiven kan komme på plads.
Det må være Elias Jelert der virkelig vil videre. Han er en bedre venstreback and de to vi har, og han må kunne sælges for noget nær det samme til næste år.
Det er en latterlig dårlig pris! Han er 21 led erfaring fra CL og kæmpe potentiale. Shit det skuffer mig godt nok. Det skal virkelig være godt, det der bliver hentet ind i stedet for ham.
Jeg tror på Farzams oplyste pris indtil han melder andet - eller FCK selv melder den officielle pris ud. Nu er det Gala selv der melder om 67M. Det lugter lidt af en fcm kommunikation omkring transfer.