Tipsbladet har uploadet en video for 1 time siden med Farzam, hvor de netop er inde på Jelert - dertil også Achouri.
Omkring Jelert nævner Farzam fortsat buddet på 11M euro som er accepteret af FCK. Han nævner det er inklusivt bonusser, men langt største delen er en garanteret betaling. Det lugter jo så af vi nok er garanteret de 67M og prisen så kan stige til de 11M euro totalt, altså lige omkring 10M DKK ekstra, som gala har undladt at snakke om da de oplyste om prisen.
Omkring Achouri nævnes den samme historie som tidligere. FCK vil gerne belønne ham for en god første sæson og tilbyde ham en højere løn, men lønnen er langt fra hvad Achouri vil have, og derfor snakker man fortsat ikke om kontraktlængde, da parterne er langt for hinanden.
Farzam nævner som noget nyt (tror jeg), og meget vigtigt, at Achouri IKKE har en frikøbsklausul. Så spekulerer man i om det er årsagen til vi har tilbudt ham ny kontrakt, er dette altså ikke tilfældet.
Farzam snakker lidt videre om at det for FCK nok handler om at holde sine "medarbejdere" glade, så de ikke ender med at falde i værdi (læs: begyndet at spille dårligt og er umotiveret). Farzam mener dog at det næppe er noget klubben står og panikker over, da vi jo har ham på kontrakt 3 år.
Farzam mener, uden at ligge hoved på blokken, at Achouri pt. tjener 200k om måneden.
Video: https://www.youtube.com/watch?v=giXeQlMttXs
Omkring Jelert nævner Farzam fortsat buddet på 11M euro som er accepteret af FCK. Han nævner det er inklusivt bonusser, men langt største delen er en garanteret betaling. Det lugter jo så af vi nok er garanteret de 67M og prisen så kan stige til de 11M euro totalt, altså lige omkring 10M DKK ekstra, som gala har undladt at snakke om da de oplyste om prisen.
Omkring Achouri nævnes den samme historie som tidligere. FCK vil gerne belønne ham for en god første sæson og tilbyde ham en højere løn, men lønnen er langt fra hvad Achouri vil have, og derfor snakker man fortsat ikke om kontraktlængde, da parterne er langt for hinanden.
Farzam nævner som noget nyt (tror jeg), og meget vigtigt, at Achouri IKKE har en frikøbsklausul. Så spekulerer man i om det er årsagen til vi har tilbudt ham ny kontrakt, er dette altså ikke tilfældet.
Farzam snakker lidt videre om at det for FCK nok handler om at holde sine "medarbejdere" glade, så de ikke ender med at falde i værdi (læs: begyndet at spille dårligt og er umotiveret). Farzam mener dog at det næppe er noget klubben står og panikker over, da vi jo har ham på kontrakt 3 år.
Farzam mener, uden at ligge hoved på blokken, at Achouri pt. tjener 200k om måneden.
Video: https://www.youtube.com/watch?v=giXeQlMttXs