Jeg synes ikke der er drama om Jelerts skifte.
Planen, som meldt af mange medier var han skulle sendes afsted i år. Han ville selv Galatasaray meget.
Det man så kan undrer sig over, det er valget om at tage til kaos klubben. De har gjort det ret dårligt i Europæisk regi i forhold til deres størrelse, så de er fx useedede i CL playoff. De ligger rank 61 så på niveau med FC Midtjyllands præstationer.
Som FCK fan håber man at klubben sælger til noget meget større. Ligesom Malmö fans håber at ham Derek Cornelius ikke skifter til FCK.
Planen, som meldt af mange medier var han skulle sendes afsted i år. Han ville selv Galatasaray meget.
Det man så kan undrer sig over, det er valget om at tage til kaos klubben. De har gjort det ret dårligt i Europæisk regi i forhold til deres størrelse, så de er fx useedede i CL playoff. De ligger rank 61 så på niveau med FC Midtjyllands præstationer.
Som FCK fan håber man at klubben sælger til noget meget større. Ligesom Malmö fans håber at ham Derek Cornelius ikke skifter til FCK.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.