Zanka virker mere og mere som en attraktiv signing.
Det nærmeste vi kommer en plug and play midterforsvarer, hvilket vi vist godt kan bruge for at være mindre afhængig af Diks og Vavro.
Sidder og ser lidt af FCM Vs FCN. Nordsjælland er virkelig sløje og Villadsen stod og sov ved FCMs første mål på en måde der er meget sjov ift de tæsk nogle har givet Jelert ifm hans salg.
Det nærmeste vi kommer en plug and play midterforsvarer, hvilket vi vist godt kan bruge for at være mindre afhængig af Diks og Vavro.
Sidder og ser lidt af FCM Vs FCN. Nordsjælland er virkelig sløje og Villadsen stod og sov ved FCMs første mål på en måde der er meget sjov ift de tæsk nogle har givet Jelert ifm hans salg.
If you know, you know.