Snak

Mere indhold efter annoncen
Det ser endda ud til at det er en done deal. Eller er det et photoshoppet billed?

https://bold.dk/fodbold/stillinger/superligaen/nyheder/medie-fck-lejer-georgisk-back
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Photoshop.
https://www.transfermarkt.com/giorgi-gocholeishvili/profil/spieler/540056

What the fuck. Tjek ud de positioner højre backen har spillet.

Flere kampe som Centre Forward i den Georgiske liga med 9 mål til følge.

Hans karriere byder på:

27 kampe som højre back
13 kampe som højre kant
9 kampe som spidsangriber
9 kampe som højre midtbane
3 kampe som venstre kant
1 kamp som 6´er
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Flere kampe som Centre Forward i den Georgiske liga med 9 mål til følge.


Så Morten Olsens drømmespiller?
QPR
Er det ikke også noget med Brøndby købte Dikovic eller hvad han nu hedder, som angriber men endte med at spille back?

Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jo Divkovic blev omskolet fra angriber. De var ved at sende ham videre indtil de fandt ud af at han kunne spille wingback.
Jeg kan se på det Georgiske landshold, der har han spillet størstedelen af sine kampe på venstre backen.

Virker til han hovedsageligt lagde ud med at spille de offensive pladser og så for 2 år siden i 2022 blev han mere eller mindre permanent back spiller.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Kevin Mensah var også oprindeligt kantspiller og angriber. Det er åbenbart ikke kun i serie 5, at de spillere der ikke er gode nok til andet bliver smidt på backen.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Og Dalsgaard var vidst også. Er der andre eksempler?
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Fedt med Giorgi Gocholeishvili. Så mangler vi bare en fra Bangladesh og én fra Panama, så har vi nationalitetsbingo i defensiven.

Mæhle var også en sløj offensivspiller i AaB, da han bankede på trænerens dør og foreslog at spille back.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
Annonce