Christian Sørensen var vel også offensiv spiller inden Neestrup smed ham på backen i VFF
https://facebook.com/enchancetillasse/
Lyder som en spøjs signing ham fra Georgien, hvis det er rigtigt. Bevares, det kan være han er god men hvorfor ikke bare hente Sonne?