Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg vil mene at der er frispark på kanten af feltet i det mindste
Der kan ikke være frispark, for han slipper ham først inde i feltet.
Der var Diogo heldig. Shit det er ringe afsluttet.
Hvor er presset? Altså hvad fanden er det her!?
Meling på svampe?
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Alt for halvhjertet og ukoordineret pres lige nu. Sløjt.

Falk også helt ligegyldig i forhold til at sætte spillet og fylder intet defensivt.
Kald mig Jakob Skomager
I langsom gengivelse kunne jeg ikke se straffe. Så skal det være pga noget benspænd, og ikke det relativt lette hold, som var for lidt til at man får straffe. Og det benspænd der så skulle være, kunne jeg ikke rigtigt se. Modsat kunne jeg se Moi lave den klassiske med at holde lidt i spilleren bag sig og lade sig falde. Dvs hvis der faktisk var noget som kunne ligne benspænd, at han allerede var på vej ned.

Jeg fatter ikke Melling. Han startede fornuftigt, lige da han ankom, var så skadet, og siden har det at best været meh. I dag er det åbenlyst ikke engang meh.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Vi skal have Thomas på banen, senest i pausen, så der kan komme noget lederskab og vildskab ind på det hold
Så kender vi FCK på hjemmebane. Vi taber point som forudset.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Tænker vi skal håbe på et X….
Annonce