Jeg vil mene at der er frispark på kanten af feltet i det mindste
Snak
søn 28. jul 2024
Alt for halvhjertet og ukoordineret pres lige nu. Sløjt.
Falk også helt ligegyldig i forhold til at sætte spillet og fylder intet defensivt.
Falk også helt ligegyldig i forhold til at sætte spillet og fylder intet defensivt.
Kald mig Jakob Skomager
søn 28. jul 2024
I langsom gengivelse kunne jeg ikke se straffe. Så skal det være pga noget benspænd, og ikke det relativt lette hold, som var for lidt til at man får straffe. Og det benspænd der så skulle være, kunne jeg ikke rigtigt se. Modsat kunne jeg se Moi lave den klassiske med at holde lidt i spilleren bag sig og lade sig falde. Dvs hvis der faktisk var noget som kunne ligne benspænd, at han allerede var på vej ned.
Jeg fatter ikke Melling. Han startede fornuftigt, lige da han ankom, var så skadet, og siden har det at best været meh. I dag er det åbenlyst ikke engang meh.
Jeg fatter ikke Melling. Han startede fornuftigt, lige da han ankom, var så skadet, og siden har det at best været meh. I dag er det åbenlyst ikke engang meh.
Boomer by proxy.
Synes en stork er grim med langt næb.
søn 28. jul 2024
Vi skal have Thomas på banen, senest i pausen, så der kan komme noget lederskab og vildskab ind på det hold