Snak

Mere indhold efter annoncen
Nu tager du kraftedme Meling ud Nees!
Der har vi så Garanangas svaghed. Forfærdeligt.

Stop, Claesson. Film. Burde give gult.
Kald mig Jakob Skomager
Fejl på fejl i forsvaret. Har han haft to år til at fikse det lort nu. Come on Nestrup
Ej hold Claesson…
Der er jo ikke straffe
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det lignede film
Der er kontakt, men han spiller også på den Claesson.

Den kan dømmes, men ingen grund til han smider sig på den måde.
Wow
Der er jo overhovedet ikke straffespark??

Synes fandme det er tyndt at vi får sådan en serveret og jeg havde været rasende hvis den var dømt imod os.
Bologna I FCK I Liverpool I 1860 München
Sindssygt at få det straffe. Godt sparket ind Diogo
Annonce