Snak

Mere indhold efter annoncen
Men altid fedt med et straffe der lige kan sparke liv i bolds forummer med en dom der går vores vej
Claesson har haft stor indflydelse offensivt i dag. Godt at se.
Vi skulle have haft straffet første gang. Får det så anden gang hvor der er film. Skulle have været gult kort.

Derudover skulle den står 1-2.
Der skal vi være glade for den står 1-1 og ikke 0-2
Det så fedt han er så god på straffe. Men er ikke engang nervøs med ham
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Gift Links burde også have fået gult for at skubbe til en liggende Claesson.

Den nye dommer har ikke haft en god start.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Det der forsvar i 4-4-2, det skal stoppe nu! Shit det er dårligt
Fuck nu af!!!
HOLD NU KÆFT VI ER ELENDIGE PÅ HJØRNESPARK!!!
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Ud med Meling NU!!!!

Edit. Sorry, det var Orri der headede skidt væk
Annonce