Sælger FCK Orri, så skal Sune i den grad hive et par af de berømte kaniner op af hatten, det skulle han nu nok alligevel, ellers bliver det da i den grad en sæson, hvor bestyrelsen kan tælle alle de penge der er tjent på transfers, mens holdet falder totalt igennem, og slutter uden for europæisk bold i næste sæson.
peanuts