Jeg undrer mig over at nogen i god tro kan sidestille Roony, der har spillet og scoret i CL, med Simmelhack, der ikke har fået en seniorkamp. Det virker som en blindgyde.
Det med Roony ikke fik spilletid var vist mere en agent-ting end en træner-ting?
Batman Close. London W12.