Snak

Mere indhold efter annoncen
Kæmpe fadæse. Elendigt forsvarsspil igen..

Den her kamp måtte ikke blive spændende….
Kampen skulle overstås uden for meget cirkus. Og så er det ikke andet end cirkus. Hold kæft et panisk shitshow.
Kald mig Jakob Skomager
Fuck hvor er det et pølle mål.

Hjørnespark hvis afslutning ryger på stolpen, retur i feltet, ny afslutning som Trott redder flot hvorefter Lopez sparker bolden væk - dog direkte ind på Froholdt der står en meter væk fra ham, hvorefter bolden ryger over til en skotte der scorer
Hold kæft et kludemål...
FC København Real Madrid Middlesborugh
Få dog den bold losset væk. Sparker den istedet direkte ind i Froholdts arm!
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Pølle mål er meget passende
peanuts
Fint, at de scorer. Det har vi fortjent. Vi er komplet til grin, og det er det ringeste setup i klubbens historie - fra bestyrelseslokalet til plænen. Klubben er en skygge af sig selv,
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
Ryger vi ud i dag?
Bologna I FCK I Liverpool I 1860 München
Tja, vi har været klart bedst, men ingen tvivl om at katastrofen lurer når man laver sådan nogle børnefejl
Bliver en laaang sæson

Alle kan slå os
Annonce