Snak

Mere indhold efter annoncen
Altså andre slår os ikke. Vi taber udelukkende til os selv. Det gør vi så til gengæld to gange om ugen.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
Alle kan slå os

Pjat. Vi slog da Magpies
Man skal jo være en lallende idiot på en solid omgang lykkepiller, hvis man skal tro på det her hold kommer bare i nærheden af at spille med om mesterskabet.
Rossonere siden 1988. Forza Milan per sempre!
Falk med endnu et fuldstændigt hul i hovedet boldtab fordi han skal drible som 6’er
Det jo ren ongo-bongo når der bliver slået en høj bold i feltet
peanuts
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvordan spiller Falk på 6´eren?

Elendigt
Hvordan Froholdt kan starte hver kamp er mig en gåde. Hold nu op hvor er han ringe
Derudover fuldstændig hjernedødt at give dem så mange dødbold, da det er det eneste de er farlige på.
Skal nok blive spændende igen i aften...
Hvordan spiller Falk på 6´eren?


Som han plejer..... det vil sige som en pose lidt 😂😂😂
Rossonere siden 1988. Forza Milan per sempre!
Annonce