Snak

Mere indhold efter annoncen
Er lerager skadet? Siden han ikke er på bænken
Lerager spiller. Eller han prøver på det.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
Og Lopez og Moi der simpelthen vælger at takle hinanden
peanuts
Froholdt med en gigantisk afbrænder, der kunne have lukket og slukket kampen inden den for alvor var kommet i gang - i stedet scorer Kilmarnock 2 minutter senere og åbner hele kampen op…

FCK-classic
Tror altså den der bane er jævnt svær st spille fodbold på hvis man ikke er vant til det
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Kilmarnock er nu, med længder, det bedste hold på banen og presser os fuldstændigt i bund, og har mange afslutninger…
Spillet hænger ikke sammen, og en høj bold i feltet, og alle er ved at skide i bukserne, vi får så mange høvl i Parken af BIF
peanuts
Direkte vanvittigt falk kan starte inde. Shit hvor er han dog ringe. Det er fandme vildt. Og froholdt altså det giver nada mening de to starter inde for jer. De er så ringe det er vildt!
Forza inter!!!!!!💙🖤 OB i dk 💙
Kæmpe redning fra skotternes målmand.

Kunne være fint, hvis vi kunne score på vores chancer. Jøsses, hvor har vi været uskarpe længe!
Kald mig Jakob Skomager
Annonce