Snak

Mere indhold efter annoncen
Spaden ævlede om kontrol, han kunne bare have sagt de spillede på 0-0….hvilket de heller ikke formåede, RAUS
Bum bum. Mon vi vågner op i morgen til nyheden om et Orri salg og en fyring af Nees. Det må være på tide. Slut prut. Tak for nu
Achouri fumler også rundt lige nu. Froholdt kunne nok også erstattes med en fra bænken allerede nu.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Jeg tror, at neestrup tidligt kan blive fyret i landskampspausen
Det ville være fint at bytte Froholdt med Orri og så placere Moi på højrekanten. Men banen er altså helt umulig at spille fodbold på, det er ikke tilfældigt skotterne spiller som de gør. Korte indersideafleveringer hopper og danser og ender med overskru, og kræver et ekstra touch at få til at ligge stille.
Batman Close. London W12.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ja, GammelBitter. Er der helt sikkert noget om.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
De leder forhåbentlig snart efter en erstatning for Nees. Hvornår har vi sidst haft et forsvar, der spiller til 0? Hvad blev der af dagene med Kamil og rekorden? Kan man virkelig acceptere at fortsætte sidste sæson igen? Jeg forstår det ikke
Eller Robert. Synes han er fed. Han tager i det mindste initiativ
Noget af en hjemmebanedommer også. Men igen en lorte 1. Halvleg. På en lorte bane, rigtig nok.

Og ja, Robert skal helt sikkert ind. Men nok især, hvis de kommer på 2-0. Vi går jo videre som tingene ser ud nu.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Og hvorfor henter vi ikke snart den 6er, som man mangler efter Zeca…
Annonce