Spaden ævlede om kontrol, han kunne bare have sagt de spillede på 0-0….hvilket de heller ikke formåede, RAUS
Snak
tors 29. aug 2024
Bum bum. Mon vi vågner op i morgen til nyheden om et Orri salg og en fyring af Nees. Det må være på tide. Slut prut. Tak for nu
tors 29. aug 2024
Achouri fumler også rundt lige nu. Froholdt kunne nok også erstattes med en fra bænken allerede nu.
F.C. København -
Tak for alt, Nees og Sune.
VELKOMMEN TIL BO!
Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
tors 29. aug 2024
Det ville være fint at bytte Froholdt med Orri og så placere Moi på højrekanten. Men banen er altså helt umulig at spille fodbold på, det er ikke tilfældigt skotterne spiller som de gør. Korte indersideafleveringer hopper og danser og ender med overskru, og kræver et ekstra touch at få til at ligge stille.
Batman Close. London W12.
tors 29. aug 2024
Ja, GammelBitter. Er der helt sikkert noget om.
F.C. København -
Tak for alt, Nees og Sune.
VELKOMMEN TIL BO!
Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
tors 29. aug 2024
De leder forhåbentlig snart efter en erstatning for Nees. Hvornår har vi sidst haft et forsvar, der spiller til 0? Hvad blev der af dagene med Kamil og rekorden? Kan man virkelig acceptere at fortsætte sidste sæson igen? Jeg forstår det ikke
Redigerettors 29. aug 2024
Noget af en hjemmebanedommer også. Men igen en lorte 1. Halvleg. På en lorte bane, rigtig nok.
Og ja, Robert skal helt sikkert ind. Men nok især, hvis de kommer på 2-0. Vi går jo videre som tingene ser ud nu.
Og ja, Robert skal helt sikkert ind. Men nok især, hvis de kommer på 2-0. Vi går jo videre som tingene ser ud nu.
F.C. København -
Tak for alt, Nees og Sune.
VELKOMMEN TIL BO!
Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.