Snak

Mere indhold efter annoncen
Selvmål. Så har vi en ny målscorer

Indkøb/salg er dog åbenbart uden for bedømmelse - ellers var PC da røget allerede året før han gjorde


Point taken. :D
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Hold kæft hvor er det bare et perfekt øjebliksbillede det her - vi er simpelthen så ringe, at vi ikke engang kan score vores egne mål
Første gang i kampen, at Achouri han holder niveau og ikke danser rundt i bolden. Tak!

Meget godt sat ind af deres CB. Op i nettaget med den.
Kald mig Jakob Skomager
Skulle lige til at skrive hvis vi scorer så bliver det et selvmål eller på straffe😂😂
Hold nu kæft en mærkelig fodboldkamp
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Er heller ikke fan sf Yusuf pga teknikken. Men han ville med garanti klare sig godt i Superligaen og så virker han som en som går forrest.
Det tager vi med. Så er den da lukket i det mindste
Orri ud, Robert ind, tak
Med Poulsen har du i hvert fald også en, som ligger første pres. Det kan han satme
Total mærkelig kamp, tænkte jeg også.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Annonce