Yusuf Poulsen kunne nemt fungere lige så godt som Pascal Simpson. Bliver nok ikke en stor målscorer, men ville fungere glimrende her og nu. Skabe plads, være pissetræls og have fart nok til at true dybt. Hvis Orri ryger, køber jeg helt sikkert ind på den transfer i den nuværende situation.
Kald mig Jakob Skomager