Snak

Mere indhold efter annoncen
Pirlo er fri på markedet
Som 6’er? ;)
Ah i har selv ret.
Jeg synes dog alt i alt Nees har fået langt længere snor end Ståle.
Ståle var en legende der virkelig rykkede klubben. Ja vi har spillet CHL med Nees og lavet en flot kampagne.. men superligaen har været skidt længe og de sidste to mesterskaber er vundet med rekord lavt pointsnit
En af mange forskelle er jo, at den nuværende sportsdirektør offentligt har undskyldt over for træneren at han er ved at skifte hele truppen mens turneringerne er i gang og der ikke er tid til at træne. Overfor det stod Ståle, som havde købt sig selv en dårlig trup, han ikke selv kunne forløse.


Ja, der har Nees været offer for PCs mange flopkøb, må jeg indrømme. Men han har nok også selv lidt at skulle sige.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
https://www.fck.dk/en/news/highlights-fck-0-1-hnk-rijeka

Rijeka kampen var 2 måneder efter Manchester United kampen, højt at flyve, dybt at falde...
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Som 6’er? ;)


Godt nok som træner, men han kan jo skifte sig selv som spillende træner, ind til vi får styr på spillet
Rijekas mål var lige et nøk eller to højere på ongobongomålsskalaen end skotternes i dag.
Batman Close. London W12.
Brighton med 20 mio bud på Harder.. så skal Orri koste mere.. han mister jo ikke værdi på et år som topscorer nok nærmere tværtimod
Du har da ret. Jeg fik forvekslet det med den gang vi røg ud til Jablonec. Så er vi 1 for 1.

N´Doye, ja præcis. Det vil være pga. Mere end manglende europæisk kvalifikation, hvilket også bare var min lidt pedantiske pointe. Personligt har jeg tiltro til at det bliver bedre i takt med at de nye falder til, men jeg er også nogle gange optimistisk grænsende til det tåbelige.
Ja, der har Nees været offer for PCs mange flopkøb, må jeg indrømme. Men han har nok også selv lidt at skulle sige.


Den eneste grund til at der ikke er blevet handlet en kvalitets 6´er må være Neestrup. Jeg ved ikke om hans tro på William Clem er så stor.
Annonce