Eller også har Falk overværet noget under en Julefrokost, og har Neestrup by the balls
peanuts
men superligaen har været skidt længe og de sidste to mesterskaber er vundet med rekord lavt pointsnit
Eller også har Falk overværet noget under en Julefrokost, og har Neestrup by the balls
Personligt har jeg tiltro til at det bliver bedre i takt med at de nye falder til, men jeg er også nogle gange optimistisk grænsende til det tåbelige.
Men Spaniens transfervindue lukker først d.2 september som vores, så han kan være med i derby. Men tvivler.
Men han har nok også selv lidt at skulle sige.