Snak

Mere indhold efter annoncen
Derudover er jeg kæmpe fan af at Kilmarnock bliver klappet og sunget af banen af deres fans, de var selvfølgelig underdogs, men alligevel. Den attitude ville jeg sgu gerne se i Parken.


Den attitude ser du jo også når FCK møder et meget større hold end dem selv, præcis som tilfældet er for Kilmarnock i aften. Det var kun deres 8 europæiske kamp nogensinde.
Så har de sku travlt. Så var det nok Orri’s sidste kamp nu desværre :(
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Niveauet er steget under Neestrup? Læste jeg virkelig det postulat?
Det ved jeg ikke. Men niveauet er virkelig faldet i klubtråden.
Batman Close. London W12.
Niveauet er steget under Neestrup? Læste jeg virkelig det postulat?


Ja, men du læste det tydeligvis ikke særlig grundigt. Jeg snakkede kun om niveauet af transfers i PC´s periode.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Måske det hænger sammen.
Med hvad?
Det var til GBM
@To, Beklager, jeg misforstod dit indlæg.
Så stiller jeg samme spørgsmål. Med hvad?
Batman Close. London W12.
Annonce