Derudover er jeg kæmpe fan af at Kilmarnock bliver klappet og sunget af banen af deres fans, de var selvfølgelig underdogs, men alligevel. Den attitude ville jeg sgu gerne se i Parken.
Den attitude ser du jo også når FCK møder et meget større hold end dem selv, præcis som tilfældet er for Kilmarnock i aften. Det var kun deres 8 europæiske kamp nogensinde.