@GBM, når niveauet på banen falder, så sker det også i tråden..
Snak
tors 29. aug 2024
Det er der vist ikke evidens for at påstå? Niveauet på banen har været håbløst før og resultaterne skuffende, uden det i samme grad er flydt over med ureflekterede følelser i tråden.
Batman Close. London W12.
Redigerettors 29. aug 2024
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/conference-league/ny-fc-koebenhavn-stjerne-skuffede-igen-helt-vildt
Se Tipsbladet karakterer og kommentarer ang Gabi. De er da helt væk.
Ikke hans bedste i dag, men deres kommentarer om en skuffende start i FCK er da helt på mpnen
Se Tipsbladet karakterer og kommentarer ang Gabi. De er da helt væk.
Ikke hans bedste i dag, men deres kommentarer om en skuffende start i FCK er da helt på mpnen
tors 29. aug 2024
Svært at tage de der karakterer seriøst - det samme her på Bold. En del af dem er nærmest motiveret af at skabe clicks mere end noget andet.
Sløj kamp, men langt fra så ringe, som det bliver skreget op til. Særligt på den her bane.
Sløj kamp, men langt fra så ringe, som det bliver skreget op til. Særligt på den her bane.
Kald mig Jakob Skomager
tors 29. aug 2024
Banen var gjort mindre og jeg har set kunstgræsbaner i Brønshøj Boldklub, som så bedre ud end det lort der. Men heldigvis ingen skader.
F.C. København -
Tak for alt, Nees og Sune.
VELKOMMEN TIL BO!
Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
tors 29. aug 2024
Jeg skrev engang til Tipsbladet om hvorfor FCK får lavere karakterer.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/champions-league/karakterer-den-aften-glemmer-vi-aldrig-fck
https://bold.dk/fodbold/stillinger/champions-league/nyheder/karakterer-utilgivelig-opdaekning-knuste-fcms-drom
Som I kan se her så giver en 4-3 sejr over Manchester United i Champions League kun FCK et gennemsnit på 3.3.
Imens giver FC Midtjyllands 3-2 nederlag til Slovan Bratislava et gennemsnit til FCM på 3.9.
Jeg fremførte mine argumenter og det svar jeg fik tilbage var at de bedømmer FCK anderledes fordi det er det eneste Danske hold de har forventninger til i Europæisk regi.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/champions-league/karakterer-den-aften-glemmer-vi-aldrig-fck
https://bold.dk/fodbold/stillinger/champions-league/nyheder/karakterer-utilgivelig-opdaekning-knuste-fcms-drom
Som I kan se her så giver en 4-3 sejr over Manchester United i Champions League kun FCK et gennemsnit på 3.3.
Imens giver FC Midtjyllands 3-2 nederlag til Slovan Bratislava et gennemsnit til FCM på 3.9.
Jeg fremførte mine argumenter og det svar jeg fik tilbage var at de bedømmer FCK anderledes fordi det er det eneste Danske hold de har forventninger til i Europæisk regi.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
tors 29. aug 2024
Jeg mener ikke, man så konkret kan sammenligne to forskellige bud på to forskellige spillere. Conrad Harder kommer fra FCN, som har et særdeles flot renome for at udvikle talenter. Det har vi ikke i samme omfang. Derudover er de to bydende klubber fra forskellige ligaer, hvor pengene i engelsk fodbold bare er dét større. Derudover kan Brighton have udset sig Conrad Harder som en profil, de nødvendigvis må have ind i truppen.
Ikke fordi jeg synes, Orri er mindre værd end Harder, slet ikke, men det betyder jo ikke rigtigt noget. Hvis der er bud på 150 mio. kr. for Harder, og det samme på Orri, er det svært at sige til de bydende klubber, at de skal byde højere, fordi en spiller fra en anden klub, er ved at blive solgt for et beløb, der ligner.
Det er min holdning, at FCK bør sælge, hvis der ligger et bud på 150 mio. kr. for Orri. Er et bud højere, er det selvfølgelig kun et plus.
Ikke fordi jeg synes, Orri er mindre værd end Harder, slet ikke, men det betyder jo ikke rigtigt noget. Hvis der er bud på 150 mio. kr. for Harder, og det samme på Orri, er det svært at sige til de bydende klubber, at de skal byde højere, fordi en spiller fra en anden klub, er ved at blive solgt for et beløb, der ligner.
Det er min holdning, at FCK bør sælge, hvis der ligger et bud på 150 mio. kr. for Orri. Er et bud højere, er det selvfølgelig kun et plus.
tors 29. aug 2024
@Matias
FCK har allerede afvist et bud på 150m DKK.
Som Farzam har fortalt. FCK mangler ikke penge, man har allerede solgt mange spillere. Kun et bud der overgår €25m vil man acceptere fordi det er Dansk rekord salg der skal til.
FCK har allerede afvist et bud på 150m DKK.
Som Farzam har fortalt. FCK mangler ikke penge, man har allerede solgt mange spillere. Kun et bud der overgår €25m vil man acceptere fordi det er Dansk rekord salg der skal til.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Redigerettors 29. aug 2024
I den transfertalk der er uploadet her til aften med Tipsbladet og Farzam siger han dog, han tror de bliver enige om et beløb. Han snakker om det måske er et beløb der vil gøre Orri til det dyreste salg i Skandinavien til dato, som du også er inde på.
Farzam bliver dertil spurgt til erstatning, og mener også det bliver 1-2 angribere, hvis Orri ryger. Han bliver derfra spurgt ind til navne. Det virker ikke specielt konkret, men han snakker om spillere der har begået sig i Skandinavien og nævner Onugkha og Jens Odgaard.
Farzam bliver dertil spurgt til erstatning, og mener også det bliver 1-2 angribere, hvis Orri ryger. Han bliver derfra spurgt ind til navne. Det virker ikke specielt konkret, men han snakker om spillere der har begået sig i Skandinavien og nævner Onugkha og Jens Odgaard.