Farzam nævner dertil at Benjamin Tahirovic fra Ajax er på blokken som 6´er. Er det en vores hollandske rapporter har kendskab til?
Han siger dog afslutningsvis, han ikke tror, vi henter Tahirovic, men der skulle have været samtaler.
Han siger dog afslutningsvis, han ikke tror, vi henter Tahirovic, men der skulle have været samtaler.