Snak

Mere indhold efter annoncen
Farzam nævner dertil at Benjamin Tahirovic fra Ajax er på blokken som 6´er. Er det en vores hollandske rapporter har kendskab til?

Han siger dog afslutningsvis, han ikke tror, vi henter Tahirovic, men der skulle have været samtaler.
I football manager er Tahirovic en rigtig FCK 6´er. God med bolden, blik for spillet, samt tvivlsomme tacklinger at best.
Det var også Sporting som der ville have Harder. Medmindre at det er sket nyt siden jeg skrev om det tidligere.

Edit: kan se at Brighton nu også har blandet sig. Men det var Sporting tidligere.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Jeg ville elske at se Jens Odgaard i FCK, han er virkelig teknisk dygtig og god med ryggen til mål, lidt samme profil som Jonas Wind. Jeg synes hans profil passer rigtig godt ind, men det bliver nok svært at overtale ham efter han lige er skiftet til Bologna.

Jeg er ret sikker på at han var et varmt emne herinde, da han var i Lyngby fordi han virkelig er stereotypen på en klassisk FCK angriber.
Men niveauet er virkelig faldet i klubtråden.


Det kan dog blive meget værre. Tjek evt. kamptråden fra kampen igår
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Sune udtalte igår han forventer, at der sker mere på både ud og ind siden
(han har tidligere udtalt, han håbede at kunne holde på alle profiler indtil efter kvallen var overstået)
Derudover siger Farzam vi er rygtet sammen med en rigtig god 6er
Lerager har sagt han forventer og være i FCK efter vinduet lukker også

Jeg tror
Diks & Orri Ryger (cirka 250 mill ind)

Og vi så får 3-4 nye spillere ind
1 forsvarer (såfremt olsson ryger og man ikke mener uruguyaneren kan være fjerde valg i efteråret)
6´eren
og 2 angribere til at erstatte Orri, in case den ene ikke falder til eller virker som forventet (formentligt den ene er på leje)
Er det hele køb tror jeg der bliver brugt 150 her.

Pt har vi købt for 13 mill euro ca 100 mill danske
Pt har vi solgt for 30 mill euro ca 225 mill danske

Går mine økonomiske profetier i opfyldes har vi altså solgt for 450 millioner på 1 vindue
og købt for 200-250

Jeg tænker begge er nye rekorder for 1 vindue
Samtidig med et overskud på 200 millioner

Så er der også noget extra, at smide efter 10eren :)
“Mix & match” tid.

Det er noget andet end Champions League….

https://x.com/uefadk_point/status/1829352812246913213?s=46&t=9j9_WRQpGV9cv7E5b_VT8Q
Men det er også klubber vi kan spille nogenlunde lige op med lige nu :)
QPR
Så er der også noget extra, at smide efter 10eren :)


Vi har lige været med i 2x CL.
Derudover gik Lalandia projektet i Sverige i vasken. Så de penge sat af til det er ikke brugt.

PS&E har rigtig rigtig mange penge 💰 Egenkapitalen er også på 1.25 milliarder.

Så hvis man ikke har valgt at smide noget ekstra med 2x CL, så tror jeg ikke man vælger at smide noget ekstra med et rekord udadgående vindue.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Harder vs Orri

Harder:
Kampe: 40
Minutter: 1.435 (15,9 kampe)
Mål: 9 (mål hver 159. minut)
Assist: 3 (assist hver 478. minut)
Mål/assist hver 119. minut

Orri: (I FCK)
Kampe: 61
Minutter: 3248 (36 kampe)
Mål: 23 (mål hver 141. minut)
Assist: 9 (assist hver 360. minut)
Mål/assist hver 101. minut

Begge spillere har kontraktudløb i 2028.
Begge spillere har næsten samme alder (Orri er ca et halvt år ældre)

Generelt 2 meget sammenlignelige spillere hvis man kigger på stats, dog med en lille overvægt til Orri. Orri har måske den fordel, at hans målsnit er opnået over mere end dobbelt så mange kampe.
Annonce