Derudover kan jeg godt lide den nye venstre back.
Synes det så opløftende ud både defensivt pg offensivt.
Synes det så opløftende ud både defensivt pg offensivt.
eg tror
Diks & Orri Ryger (cirka 250 mill ind)
Og vi så får 3-4 nye spillere ind
1 forsvarer (såfremt olsson ryger og man ikke mener uruguyaneren kan være fjerde valg i efteråret)
6´eren
og 2 angribere til at erstatte Orri, in case den ene ikke falder til eller virker som forventet (formentligt den ene er på leje)
Er det hele køb tror jeg der bliver brugt 150 her.
Pt har vi købt for 13 mill euro ca 100 mill danske
Pt har vi solgt for 30 mill euro ca 225 mill danske
Går mine økonomiske "drømme" i opfyldes har vi altså solgt for 450 millioner på 1 vindue
og købt for 200-250
Jeg tænker begge er nye rekorder for 1 vindue
Samtidig med et overskud på 200 millioner
Så er der også noget extra, at smide efter 10eren :)
Så hvad vil han dog med FCK? Udover at malke koen, er der vidst ikke andre ting han vil.