Du overfortolker udtrykket. Vi er midt i en omstilling og midt i en periode hvor alt er sat ind på at kvalificerer os til gruppespil. Vi ser aldrig gode ud i den periode. I år har vi set mere kaotiske ud fordi vi samtidig har en stor udskiftning.
Jeg er mere bekymret hvis vi ikke ser bedre ud på søndag og ikke mindst på den anden side af landsholdspausen, hvor vi har haft et par uger til at træne taktisk og hvor vi ikke længere skal stille et hold som det i søndags i Farum fordi kvalifikationen er så vigtig for vroes klub.
Jeg tror ikke det bliver smukt på noget tidspunkt på denne side af jul. Men jeg syntes der går lidt for meget Tøfting i den når man slagter holdet uden at forstå hvor på året vi befinder os.
Hvor er der naivt at skrive, at vi har været i spillemæssig krise i en måned.
Jeg har en elendig følelse ovenpå det vi ser i klubben i øjeblikket. Jeg er fan af, at man endelig har fokus på defensiven, men indkøbene virker dog bare ikke til at have den kvalitet, man kunne ønske.
Altså Jagiellonia er sgu et træls hold fra pot 5. De er ikke et stort navn, men alligevel forsvarende polske mestre. Så er det godt nok det absolut værste fra det lag.
Ja spændende med så mange modstandere. Real Betis er vel bedre end os, ellers synes jeg at vi er favoritter mod resten.
F.C. København -
Tak for alt, Nees og Sune.
VELKOMMEN TIL BO!
Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Når man tænker på den skodbunke vi kunne møde, så synes jeg lowkey det er en skodtrækning. Rapid og Minsk ude er feks noget hø. Jagiellonia er værst fra det lag.