Lejeaftale? Why? Forhåbentligt med obligatorisk køb så
Snak
fre 30. aug 2024
FC Midtjylland har købt Jan Kuchta fra Sparta Prag. Den tjekkiske landsholdsangriber har også været i spil til FC København, men han har valgt de danske mestre. Ulvene har betalt 2,7 mio. euro, 20 mio. kr., for topscoreren, som har fået kontrakt til 2028.
Farzam skriver det her som, at Kuchta har valgt FCM over os. Damn. Aner ikke om vi har budt, men i formuleringen lyder det sådan.
Farzam skriver det her som, at Kuchta har valgt FCM over os. Damn. Aner ikke om vi har budt, men i formuleringen lyder det sådan.
Redigeretfre 30. aug 2024
De startede med at sige at han var i spil hos os, HVIS, Orri blev solgt.
Men 20 mio… Skulle jo have købt ham i starten af vinduet.
Og hvor er det mærkeligt at udleje Vavro.
Men 20 mio… Skulle jo have købt ham i starten af vinduet.
Og hvor er det mærkeligt at udleje Vavro.
fre 30. aug 2024
20 mio lyder umiddelbart heller ikke galt. Har scoret fint med mål for Prag i et par sæsoner i træk nu.
Kunne godt være noget om at han kun var i spil, hvis vi solgte Orri men Farzam får det til at lyde som om at han har sagt ja til fcm og nej til os.
Kunne godt være noget om at han kun var i spil, hvis vi solgte Orri men Farzam får det til at lyde som om at han har sagt ja til fcm og nej til os.
fre 30. aug 2024
Jeg har ikke siden Laudrups korte periode i Brøndby følt os så klart som 2’er i DK som nu.
Jeg er med på det er et øjebliks billede og at Sune kan hente 1(2) angriber(e), en kant en forsvarer og en 6’er de næste par dage.
Men lige nu er det FCM der træder frem og os der ligner vi afvikles.
Jeg er med på det er et øjebliks billede og at Sune kan hente 1(2) angriber(e), en kant en forsvarer og en 6’er de næste par dage.
Men lige nu er det FCM der træder frem og os der ligner vi afvikles.
Redigeretfre 30. aug 2024
@planke
Jeg forstår et eller andet sted godt din fornemmelse.
Men jeg er faktisk stadig af den holdning, at vi på papiret har et stærkere hold end FCM, selv med de nuværende huller i truppen.
Det hele er bare total uforløst og det er mere dér bolden strander, i mine øjne.
Men ja, det er bare min synsvinkel og jeg skal absolut ikke påstå at jeg har ret.
Men jeg byder FCM´s ambitioner hjertelig velkommen - det er forhåbentlig kun med til at skærpe vores eget setup endnu mere i fremtiden.
Jeg har ikke siden Laudrups korte periode i Brøndby følt os så klart som 2’er i DK som nu.
Jeg er med på det er et øjebliks billede og at Sune kan hente 1(2) angriber(e), en kant en forsvarer og en 6’er de næste par dage.
Jeg forstår et eller andet sted godt din fornemmelse.
Men jeg er faktisk stadig af den holdning, at vi på papiret har et stærkere hold end FCM, selv med de nuværende huller i truppen.
Det hele er bare total uforløst og det er mere dér bolden strander, i mine øjne.
Men ja, det er bare min synsvinkel og jeg skal absolut ikke påstå at jeg har ret.
Men jeg byder FCM´s ambitioner hjertelig velkommen - det er forhåbentlig kun med til at skærpe vores eget setup endnu mere i fremtiden.
Bologna
I
FCK
I
Liverpool
I
1860 München
Redigeretfre 30. aug 2024
Enig med ovenstående.
Det er klart vores trup fortsat kan forbedres, men vores krise tror jeg ikke vi kan løse på transfermarkedet med en stor profil eller to. Det skal løses på træningsbanen med en klar retning for hvad fanden det er vi vil, så har vi mere end kvalitet nok til at være favoritter til mesterskabet.
Det er klart vores trup fortsat kan forbedres, men vores krise tror jeg ikke vi kan løse på transfermarkedet med en stor profil eller to. Det skal løses på træningsbanen med en klar retning for hvad fanden det er vi vil, så har vi mere end kvalitet nok til at være favoritter til mesterskabet.
fre 30. aug 2024
Så er Kuchta heller ikke bedre...
Håber vi kan finde en der har bevist sig på et højere niveau end den tjekkiske liga - men det ender sikkert med German Onugkha :D
Frygter at når vinduet lukker så står vi med følgende:
Orri ud
German ind
Ingen 6´er
Ingen Skov, vælger FCM over os:D
Et midterforsvar bestående af en HB, Gabriel og Garananga.
Håber vi kan finde en der har bevist sig på et højere niveau end den tjekkiske liga - men det ender sikkert med German Onugkha :D
Frygter at når vinduet lukker så står vi med følgende:
Orri ud
German ind
Ingen 6´er
Ingen Skov, vælger FCM over os:D
Et midterforsvar bestående af en HB, Gabriel og Garananga.