Snak

Mere indhold efter annoncen
Hvis Onugha er 1-1 erstatning for Orri græder jeg.
Måske er Kuchta ikke verdens bedste angriber, men en væsentlig bedre Orri erstatning end Onugha.

Jeg magter slet ikke det bytte. Det minder om den gang Cornelius 1.0 blev erstattet af Pourie.
Der skal bare ligges et solidt på en langt bedre 9’er hvis vi sælger Orri. Og så Onugkha ind som rotationsspiller.

Onugkha var en god transfer under forudsætningen af, at vi beholdte Orri.
Hvor er rygtet om at Onugkha er Orri erstatning?
Men hvor kommer provstgaard og onughka rygterne fra?

Har ikk hørt andre rygter i dag end ham 6eren fra Ajax
Vejles startopstilling.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Fabrizio Romano skriver:

🚨🟢 EXCL: Wolfsburg agree deal to sign Denis Vavro as new centre back to replace Lacroix, here we go!

Agreement done on loan with buy option clause, medical soon. 🐺


Jeg mister meget tiltro til FCKs ledelse hvis det er sandt.

Hvorfor leje Vavro ud til Wolfsburg med option to buy!?!? Det vil sige gør han det elendigt får vi ham tilbage næste sæson.....Det gavner os slet slet ikke.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Men hvor kommer provstgaard og onughka rygterne fra?


Som så mange andre gange tidligere: Rygter startet af vores fans selv 🙂

Jeg vil godt nok blive overrasket hvis disse spillere kommer til FCK. I hvert fald for den enes vedkommende.
https://facebook.com/enchancetillasse/
Det eneste jeg ikke er glad for det er at vi sælger ud, mens FCM og BIF åbenbart kan holde på alle deres profiler. Det må være grundet CL tænker jeg. Det trods alt det største vindue der fås.

Jeg havde f.eks ikke troet at Vallys og Kvistgaarden stadig var BIF spillere (der har dog også været bud efter dem).

Men fedt nok at vi lige nu har 1 angriber og han er fodboldinvalid.
Orri repræsenterer også en spillestil vi ikke nødvendigvis skal savne. Den der med en klassisk 9’er, hovedstød mv.

Tilbage til de glade dage i 22/23.
“Der var andre der trak mer' end jeg”
Farzam skriver der stadig mangler lidt endnu ift Orri, men at han tror den går hjem.
Annonce