Hvis Onugha er 1-1 erstatning for Orri græder jeg.
Måske er Kuchta ikke verdens bedste angriber, men en væsentlig bedre Orri erstatning end Onugha.
Jeg magter slet ikke det bytte. Det minder om den gang Cornelius 1.0 blev erstattet af Pourie.
Måske er Kuchta ikke verdens bedste angriber, men en væsentlig bedre Orri erstatning end Onugha.
Jeg magter slet ikke det bytte. Det minder om den gang Cornelius 1.0 blev erstattet af Pourie.