@Nande, nej men så er der nok nogle andre der gør :)
Snak
fre 30. aug 2024
Synes det er stramt og være efter Sune på den transfer med Vavro. Vi ved ikke hvad der er aftalt.
Men Holy fuck jeg glæder mig til at se hvad de finder på med angriber.
Men Holy fuck jeg glæder mig til at se hvad de finder på med angriber.
Redigeretfre 30. aug 2024
Jeg glæder mig til at Gabriel Pereira får de 60 dages karantæne der går ind i den Danske liga og så står vi kun med Diks og Garananga :-)
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
fre 30. aug 2024
Lyder til fck stadig forhandler, Orri er stadig i DK
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/midnatsranfer-orri-oskarsson-er-i-danmark
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/midnatsranfer-orri-oskarsson-er-i-danmark
fre 30. aug 2024
Når Orri så ryger:
Så har vi kun 3 centerforsvarer og 1 angriber i Chiakha??
Det er fandme helt galt det her
Så har vi kun 3 centerforsvarer og 1 angriber i Chiakha??
Det er fandme helt galt det her
fre 30. aug 2024
Vavro handlen kunne godt have været mere ideel for FCK, men jeg synes nu det er fint, at vi kommer af med ham. Det ligner at hans store ønske om, at prøve sig af i en anden liga, har haft en indflydelse på hans præstationer i denne sæson. Han har været ENDNU mere svingende i sine indgreb end normalt, og det tyder samtidig også på, at Nees og Sune ønsker at spille med CB´s som er bedre på bolden end Vavro.
Afslutningsvis dækker de formentlig hans løn og vi kan køre de andre spillere på plads uden en utilfreds Vavro i baggrunden.
Videre!
Afslutningsvis dækker de formentlig hans løn og vi kan køre de andre spillere på plads uden en utilfreds Vavro i baggrunden.
Videre!
Redigeretfre 30. aug 2024
Nej du er forkert på den. Det er netop ikke en transfer næste sommer
Tror nærmere det er dig der ikke forstår hvad han skriver.
Masser af lejeaftaler koster penge (+ spillerens løn).
Det kan sagtens være en konstruktion hvor de betaler fx 5 mio for at leje ham i et år + at der så ligger en mulighed for køb næste sommer.
--
Måske er jeg naiv, men jeg håber godt nok ikke de underskriver salget af Orri før en angriber har skrevet under med FCK.