Noget helt andet er vel Mattsson tror jeg godt kunne agere en god angriber. Men ville helst sprænge banken for en god en.
Snak
fre 30. aug 2024
I forhold til Vavro erstatning:
Las Palmas lukkede kun 1 mål ind i går mod Real Madrid, og Scott McKenna spillede 90 min. Sune, bring him back ;)
Las Palmas lukkede kun 1 mål ind i går mod Real Madrid, og Scott McKenna spillede 90 min. Sune, bring him back ;)
fre 30. aug 2024
McKenna har alle dage været en klassespiller, når han spiller på et hold der står lavt og forsvarer.
Men det er en anden snak når vi taler om at stå op ved midtercirklen og skal fx løbe om kap med Kvistgaarden😉
Men det er en anden snak når vi taler om at stå op ved midtercirklen og skal fx løbe om kap med Kvistgaarden😉
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
fre 30. aug 2024
Du kan tilføje Sune til Raus titlen. Dette her er elendigt Sportsdirektør arbejde.
Øh, ved du noget, vi andre ikke ved. Som hvad Wolfsburg betaler for lejen, og hvem vi påtænker at hive ind i stedet?
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
fre 30. aug 2024
Jeg har støttet Nees, PC og Sune i deres dispositioner indtil nu, men jeg ønsker nu nye ejere, sportsdirektør og træner. Orri burde blive i klubben til vinter eller sommer 2025, vi har kontrakt til 2028, ikke købt angrebserstatninger og knægten har jo ikke nået den udvikling han kan nå hos os. Man burde have taget en beslutning da man forlængede, sælg og køb en erstatning tidligere i sommers, eller forlæng og behold en sæson mere. Ingen rettidig omhu, amatøragtig ledelse. Nu havde man lige selv udviklet en angriber efter flere sæsoners manglende indkøb, så sælger man sgu sæsonens eneste håb. Jeg klarer gerne midthalvfemserne igen, 0-5 til Gorica og Brøndby, CV´s korte trænerkarriere, foræring af CL til FCN, 2014 og 2015 opbygningssæsoner, 2018 lex Sotiriou og Pavlovic, Ståles deroute etc. Men det her er voldsomt amatøragtig forvaltning af en position med 2x DM i træk, samt 2x CL i træk. Grabara, Jelert, Diogo og Johannesson samlet solgt for op imod 200M DKK. Hvor er behovet for et Orrisalg lige nu? Knægten har vundet DM-Bronze som rotationsspiller og først nu fast mand, det kan da ikke være ham der ønsker det i dette vindue. Nej Sune har nok fået opgaven at sælge alt ungt og talentfuldt, så jyderne skummer fløden før et salg af klubben.
EksilFCkøbenhavneren
Redigeretfre 30. aug 2024
Nej. Men størrelseorden på lejebeløb er ofte ikke noget der rykker alverdens.
Vi har allerede skiftet hele bagkæden ud og vi har brug for spillere der kender til FCK. Hvorfor svække FCK når vi ikke rigtig får noget ud af det? Om vi så sparer lønnen i en sæson og får 5m DKK, så synes jeg ikke at det er det værd.
Så vil jeg hellere have solgt Diks for +40m DKK og beholdt Vavro.
Vi har allerede skiftet hele bagkæden ud og vi har brug for spillere der kender til FCK. Hvorfor svække FCK når vi ikke rigtig får noget ud af det? Om vi så sparer lønnen i en sæson og får 5m DKK, så synes jeg ikke at det er det værd.
Så vil jeg hellere have solgt Diks for +40m DKK og beholdt Vavro.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Redigeretfre 30. aug 2024
Blot til info - en slags service
Vinduerne lukker som følger:
Island – 13. august 2024
Finland – 26. august 2024
Sverige – 26. august 2024
England – 30. august 2024
Spanien – 30. august 2024
Tyskland – 30. august 2024
Frankrig – 30. august 2024
Italien – 30. august 2024
Skotland – 30. august 2024
Danmark – 2. september 2024
Holland – 2. september 2024
Norge – 2. september 2024
Bulgarien – 2. september 2024
Portugal – 2. september 2024
Ungarn – 3. september 2024
Kroatien – 5. september 2024
Slovakiet – 6. september 2024
Ukraine – 6. september 2024
Belgien – 6. september 2024
Polen – 6. september 2024
Slovenien – 7. september 2024
Tjekkiet – 8. september 2024
Schweiz – 9. september 2024
Grækenland – 11. september 2024
Tyrkiet – 13. september 2024
Serbien – 13. september 2024
Vinduerne lukker som følger:
Island – 13. august 2024
Finland – 26. august 2024
Sverige – 26. august 2024
England – 30. august 2024
Spanien – 30. august 2024
Tyskland – 30. august 2024
Frankrig – 30. august 2024
Italien – 30. august 2024
Skotland – 30. august 2024
Danmark – 2. september 2024
Holland – 2. september 2024
Norge – 2. september 2024
Bulgarien – 2. september 2024
Portugal – 2. september 2024
Ungarn – 3. september 2024
Kroatien – 5. september 2024
Slovakiet – 6. september 2024
Ukraine – 6. september 2024
Belgien – 6. september 2024
Polen – 6. september 2024
Slovenien – 7. september 2024
Tjekkiet – 8. september 2024
Schweiz – 9. september 2024
Grækenland – 11. september 2024
Tyrkiet – 13. september 2024
Serbien – 13. september 2024
Da F.C. København tirsdag aften vandt over Galatasaray S.K. i UEFA Champions League og samtidig kvalificerede sig til 1/8-dels finalen i UEFA Champions League, forventer PARKEN Sport & Entertainment A/S nu et resultat før skat på 430 til 445 mio.kr
fre 30. aug 2024
I går skrev jeg, at 150+ mio. kr. for Orri ville være et flot salg, og den holdning fastholder jeg. Vavro troede jeg egentlig alle var mere eller mindre klar over, havde en aftale med klubben ift. et skifte til en, for ham, interessant klub. Det er ikke super godt, at vi mister dem, men omvendt kører spillet ikke rigtigt alligevel, og selvom jeg synes Orri har steppet op, lyser det ikke ligefrem ud af ham, at det er ham man skal hænge sin hat på, når det store ansvar skal tages.
Så alt i alt synes jeg det er et par fornuftige salg. Naturligvis ville i omegnen af 30 mio. kr. for Vavro da være bedre, men det er jo nok en fin nok løsning for alle parter, at han får prøvet sig af i en større liga endnu en gang.
Det eneste jeg er bekymret over, er truppens udseende på den anden side af transfervinduet. Jeg håber virkelig, man investerer hårdt i nogle stærke erstatninger. Gerne af potent kaliber. Jeg har vist allerede skrevet et par gange, at Haji Wright er min favoritspiller. Ellers gerne en lånespiller, til man finder den rette, hvis de første 4-5-6 stykker på ja-tak-listen ikke lige er mulige. Gælder egentlig det samme for midterforsvaret. Jeg er ikke videre tryg ved udsigten til Gabriel, Diks og Garananga som eneste stoppere. Der må meget gerne komme en stor kapacitet ind. Det ender nok med en udviklingsspiller, and so be it. Skulle vi alligevel til Ajax og hente Benjamin Tahirovic, kunne vi også tage et kig på Christian Rasmussen. Han har stået lidt for stille i sin udvikling, men er kommet noget efter det, og har faktisk været tæt på 1. holdet her i denne sæson, men bliver nok, til syvende og sidst, vejet for let. Han har om ikke andet et godt drev med bolden, og kunne være den dynamiske kant, vi har brug for til visse opgaver. Robert Skov ligger også lige for, men i modsætning til en anden herinde, som fandt mulighederne mere begrænset for ham efter lukningen af transfervinduet, ser jeg dem som støre. Han kan jo hentes af alle klubber, inkl. dem, der ikke lige fik fat i deres første, anden eller tredjeprioritet, men stadig skal bruge en venstrebenet højrekant. Og dem findes der nok nogle stykker af.
Så alt i alt synes jeg det er et par fornuftige salg. Naturligvis ville i omegnen af 30 mio. kr. for Vavro da være bedre, men det er jo nok en fin nok løsning for alle parter, at han får prøvet sig af i en større liga endnu en gang.
Det eneste jeg er bekymret over, er truppens udseende på den anden side af transfervinduet. Jeg håber virkelig, man investerer hårdt i nogle stærke erstatninger. Gerne af potent kaliber. Jeg har vist allerede skrevet et par gange, at Haji Wright er min favoritspiller. Ellers gerne en lånespiller, til man finder den rette, hvis de første 4-5-6 stykker på ja-tak-listen ikke lige er mulige. Gælder egentlig det samme for midterforsvaret. Jeg er ikke videre tryg ved udsigten til Gabriel, Diks og Garananga som eneste stoppere. Der må meget gerne komme en stor kapacitet ind. Det ender nok med en udviklingsspiller, and so be it. Skulle vi alligevel til Ajax og hente Benjamin Tahirovic, kunne vi også tage et kig på Christian Rasmussen. Han har stået lidt for stille i sin udvikling, men er kommet noget efter det, og har faktisk været tæt på 1. holdet her i denne sæson, men bliver nok, til syvende og sidst, vejet for let. Han har om ikke andet et godt drev med bolden, og kunne være den dynamiske kant, vi har brug for til visse opgaver. Robert Skov ligger også lige for, men i modsætning til en anden herinde, som fandt mulighederne mere begrænset for ham efter lukningen af transfervinduet, ser jeg dem som støre. Han kan jo hentes af alle klubber, inkl. dem, der ikke lige fik fat i deres første, anden eller tredjeprioritet, men stadig skal bruge en venstrebenet højrekant. Og dem findes der nok nogle stykker af.