Jeg har resigneret ift. forventningerne til denne sæson. Projektet led et ordentligt knæk i foråret, PC er væk, en ny mand skal finde sig til rette på posten, Neestrup skal finde sig selv og sit koncept, om han kan, og man har gennemført en større udskiftning af truppen - vel at mærke med en lang række af spillere, som intet nærmere kendskab har til hverken FCK eller Superligaen.
Jeg synes overhovedet ikke det er i orden, at vi er så langt væk fra et mesterskab, som jeg tror, vi kommer til at være, ovenpå en sæson, der også var en stor skuffelse i liga-regi. Men jeg tror simpelthen ikke på denne trup, og navnlig tror jeg ikke på ledelsen af den. Og det har, paradoksalt nok, mindre med Neestrup selv at gøre, men om de folk, der er tæt på ham. Han har, i min optik, enten brug for et par gedigne taktikere omkring sig, eller en cheftræner med et holdbart og velafprøvet koncept, han kan være den sublime assistenttræner for.