Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg tror på, at der kommer en oprydning i trænerstaben i efteråret, når røgen har lagt sig efter oprydningen i truppen.
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
Ærgerligt med Tahirovic...

Diks til Gladbach?? Det vel ok, syntes han er lidt overvurderet rent defensivt.

Tror Sune er lidt rundtosset her til aften
To timer tilbage før det for sent med Orri til Spanien og England, ikk?
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
"Jeg tror på, at der kommer en oprydning i trænerstaben i efteråret, når røgen har lagt sig efter oprydningen i truppen"

- Det håber jeg virkelig, du får ret i. Jeg kunne også godt tænke mig en mere tydelig top-ledelse på fodboldens vegne. Det er ikke, fordi jeg tror, de render og er ligeglade med FCKs gøren og laden, og det er heller ikke, fordi jeg tror de er ringe forretningsfolk - men jeg tror på, at det ville have en stor effekt på klubben som helhed og holdet i særdeleshed, hvis man havde en ledelse, som virkelig tydeligt ytrede sig interesseret og engageret i projektet. Det kan virke lidt banalt, men det er jo en fundamental anerkendelsesmekanik der er i spil. Og ja, det klarer man sikkert internt og alt det der, men ingen kan vel have overset, at holdet og den sportslige ledelse ryster på hånden for tiden, og der kunne det, tror jeg, være en enorm stor hjælp, om man rykkede lidt sammen i bussen, og også klarede det udefrakommende pres i flok.
Den nuværende ledelse med aktionærerne har resigneret og Lars Seier har fået smag for udbytte. FCK står så stærkt med akademiet at uanset, hvor skidt det går på banen, så er det en god forretning. Først når fansene begynder at vende FCK ryggen og Parken bliver halvtomt igen, så sker der nok noget.

FCK skal bare sælges, og det kan ikke gå hurtigt nok.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
@Beskidtebill
https://m.bild.de/sport/fussball/borussia-moenchengladbach-manu-kone-fuer-20-mio-euro-zum-as-rom-66d1a26b52a97d6b31260a6e?t_ref=https%3A%2F%2Ft.co%2F

Har brugt Google translate og de skriver:

Ifølge BILD-oplysninger er der kun småting, der mangler at blive afklaret, Diks ville koste omkring fire millioner euro - og skulle stå færdigt ved udløbet af transferfristen.
Det ville være vigtigt - Diks skulle nu give Gladbach- træner Gerardo Seoane (45) endnu flere muligheder i Bundesligaen, som ikke var så solid defensivt i sidste sæson.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Jeg synes overhovedet ikke det er i orden, at vi er så langt væk fra et mesterskab, som jeg tror, vi kommer til at være, ovenpå en sæson, der også var en stor skuffelse i liga-regi. Men jeg tror simpelthen ikke på denne trup, og navnlig tror jeg ikke på ledelsen af den. Og det har, paradoksalt nok, mindre med Neestrup selv at gøre, men om de folk, der er tæt på ham. Han har, i min optik, enten brug for et par gedigne taktikere omkring sig, eller en cheftræner med et holdbart og velafprøvet koncept, han kan være den sublime assistenttræner for.


Enig. Har selv været inde på det lidt tidligere eller Igår. Der skal kigges på det træningsteam, som er det nemmeste at ændre. Vi styrer desværre ikke hvem vores bestyrelse er.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Tja, måske vil et salg være godt. Det har nu også nogle potentielt katastrofale udsigter, så jeg ved sgu ikke rigtigt.
Konkurrenterne er kommet tæt på FCK de senere år, og det økonomiske forspring vi har, har vi bare ikke formået at udnytte så det kan ses på banen.

Jeg er også klart tilhænger af nye ejere og mere magt til nogle mennesker der fatter noget om fodbold. Der skal investeres i truppen, akademiet, Parken og ikke mindst træningsfaciliteter i europæisk topklasse hvis vi ikke vil tage til takke med at blive nr 2, 3 eller 4 de næste mange år - det ser ikke super godt ud for tiden, det er helt sikkert.
Da F.C. København tirsdag aften vandt over Galatasaray S.K. i UEFA Champions League og samtidig kvalificerede sig til 1/8-dels finalen i UEFA Champions League, forventer PARKEN Sport & Entertainment A/S nu et resultat før skat på 430 til 445 mio.kr
Det tyske vindue lukkede kl 20 så Diks kan vel ikke komme til BMG før til Januar?
Is it cold in his shadow?
Annonce