Snak

Mere indhold efter annoncen
Det tyske vindue lukkede kl 20 så Diks kan vel ikke komme til BMG før til Januar?


Ja det kunne også være en fin mulighed
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Det er jo set før at transfers bliver offentliggjort efter vinduets lukning, hvis de indsender dokumentationen i tide.
Men så må det komme ud med en artikel eller tweet eller lignende
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
BMGs sportsdirektør Roland Virkus har angiveligt nu sagt:

„Wir haben alles mögliche versucht um Kevin Diks zu verpflichten, haben es aber zeitlich nicht mehr geschafft. Kevin und wir als Verein sind sehr enttäuscht, dass es nicht funktioniert hat. Wir wünschen ihm alles gute für die Saison bei Kopenhagen!“

Oversat til Dansk:
"Vi forsøgte alt muligt for at hente Kevin Diks, men vi kunne ikke finde tiden. Kevin og vi som klub er meget skuffede over, at det ikke lykkedes. Vi ønsker ham alt det bedste for sæsonen i København!"
________________________________

Bliver sgu fedt at have en skuffet Kevin Diks i truppen😉
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
https://x.com/F_Abolhosseini/status/1829613288747123119?t=Z9Fb7qOtNPX3Q1uiFqHYcw&s=19

Farzam har for 1 sekund siden også meldt Orri done deal til Real Sociedad.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Du æder også alt råt som kommer fra tyskerne, Nande. Han taler primært til deres fans. Er sikker på at Sune og Nees ved hvordan at Diks har det med det. De har selvfølgelig snakket sammen. Ligesom med Vavro.

Diks kan nu også tjene langt mere ved at være kontraktfri, når han laver den største kontrakt i hans liv. Han vil få masser af spilletid i FCK i den her sæson og har aldrig haft et problem med professionalismen eller gejst.

Eneste risiko for Diks er at han bliver skadet, men så står vi jo klar med åbne arme. Han er 27år nu, så han bør godt kunne spille en flot sæson.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
"Du æder også alt råt som kommer fra tyskerne, Nande. Han taler os til deres fans. Er sikker på at Sune og Nees ved hvordan at han har det med det."
Jeg ville også blive meget overrasket hvis vi ikke indtænker Dicks´ motivationelle tilstand/situation i beslutningen. Man kan selvfølgelig aldrig være sikker, men...
Arsenal FC, Real Madrid, FC København, wonderbars: https://www.youtube.com/watch?v=HavKbRPC9Z8
Tom Wanks

Og jeg tvivler mildest talt på at Sune og Nees ikke har haft den snak med Diks inden og dermed har fået det clearet. Uanset hvad tyskernes sportsdirektør siger.

Han giver så også skylden for at de ikke havde nok tid. Så kan man lægge hvad man vil i det, men det kan da næppe være FCKs skyld.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Hvis Orri er borte om halvanden time, så står vi virkeligt skidt.

Jeg frygter vi laver et eller andet panikkøb med en angriber der normalt spiller på omstillinger.

Vi har weekenden til at finde en erstatning og på søndag skal vi spille mod Brøndby...

Derudover er Vavro også borte, en spiller som jeg altid har holdt af, måske ikke den bedste CB nogensinde, men en spiller med noget sjæl og hvem elsker ikke at råbe SKYYYD så snart han har bolden 40 meter fra målet.

Hold kæft en udrensning, men vi er vel i en god gammel Ståle genopbygningssæson og det bliver stramt at kigge på - især når sidste sæson også var grim... Det bliver en laaaang sæson.
Hvis Orri er borte om halvanden time, så står vi virkeligt skidt.


FCK har allerede bekræftet det og PS&E har udsendt en fondmeddelse hvor man hæver forventningerne så man nu forventer et overskud på 285-315m DKK.

Edit: Døgn netto på hjørnet har åbent. Hvad for noget alkohol anbefaler i? 😂
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Annonce