Jeg forstår hvad du mener - men om han står opført som angriber eller midtbane på hjemmesiden ændre jo ikke på hvor Neestrup vælger at spille med manden - primært højre kant. Kan ikke engang huske hvornår Larsson sidst er startet inde som angriber.
Diks købt som HB - er nu CB
Falk købt som 10’er - er nu 6’er
Claesson købt som HW - er nu CM/til nødt ANG
Boilesen købt som VB - er nu CB
Jeg har en skør ide - hvad med at prøve at købe spillere ind til de positioner de er bedst?
Diks købt som HB - er nu CB
Falk købt som 10’er - er nu 6’er
Claesson købt som HW - er nu CM/til nødt ANG
Boilesen købt som VB - er nu CB
Jeg har en skør ide - hvad med at prøve at købe spillere ind til de positioner de er bedst?