Snak

Mere indhold efter annoncen
De burde også have været anført som angribere. Jeg tror det hænger sammen med, at Jordan Larsson tidligere har spillet "regulær" angriber. Ikke at det burde adskille ham fra de andre. Nå, men det bliver ham eller Claesson på toppen i næste kamp.
Tror de griner over FCK ude på heden og på vestegnen. Deres ejere tager det ikke så tungt over at gå i minus. De har ikke lavet nogle profilsalg.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Jeg er med på frustrationen, men helt ærligt, selvfølgelig sælger man da Orri for 150+ mio. kr. Og ligeså, bare med omvendt værdi; selvfølgelig siger man ikke nej til et bud på 150+ mio. kr. for Orri.
Det er sgu da ikke det, der har fået projektet til at vakle. Den slags bud takker man ja til, det kan ikke være anderledes. Det er gået galt et helt andet sted og i øvrigt for længe siden. Orri-salget er isoleret set surt, også - eller nok nærmere især - vores forfatning taget i betragtning, men overordnet set helt på sin plads.
Jeg tror ikke at vi kan holde vores bedste spillere, overhovedet…

Men fordi vi i flere år vælger at ignorere åbentlyse mangler, og sælger 16 spillere i et vindue, står vi nu i en situation hvor vi ingen valide angribere har i truppen, og kun har 3 brugbare CB. Derudover mangler vindtadog en 6’er, igen igen igen.

Vi har i 2 år manglet bredde på angrebs positionen, og har i lange perioder spillet helt uden en rigtig angriber. Det er under al kritik at man kan sammensætte trupper så skævt og piv ringe igennem 2-3 år som tilfældet har været.

Selvfølgelig skal vi sælge vores bedste spillere for gode penge - men vi gør det så unødigt svært ved at agere på bagkant på den jer måde igen og igen og igen…

Læg dertil at spillet på banen pt er mildest talt elendigt - og så sælger vi den eneste der rent faktisk regelmæssigt laver mål på holdet - og så lige op til et derby….

Jeg kan ikke se hvor målene skal komme fra længere, udover et par langskud fra Moi.

Elendig timing og elendig planlægning
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det er sgu da ikke det, der har fået projektet til at vakle. Den slags bud takker man ja til, det kan ikke være anderledes. Det er gået galt et helt andet sted og i øvrigt for længe siden. Orri-salget er isoleret set surt, også - eller nok nærmere især - vores forfatning taget i betragtning, men overordnet set helt på sin plads.


Jeg synes at man skulle have haft is i maven med forlængelsen. Orri kan nemt være forskellen på om man bliver nr. 1, 2 eller 3 i denne sæson og banker han 20-30 mål ind, så er prisen endnu højere om et år. Der har været så stor udskiftning i truppen at på et tidspunkt må man også prioritere det sportslige. Det er dog tydeligt at det økonomiske vægter højere i FCK i dag.

Det kræver nok en sæson med nedrykningsspil ala den FCM havde for et par sæsoner siden før ledelsen sadler om. Jeg håber det bliver i år.
Igen: selvfølgelig skal vi sælge Orri for den pris. Det som pisser mig af er, at vi ikke for længst har hentet en angriber som han kunne konkurrere med, så vi ikke pludselig står i den situation vi er i nu.

Behovet for en angriber har jo været åbentlyst i næsten 2 år, men klubben agerer ikke på det.

FCM har hentet 2 valide kvalitetsangribere i dette vindue. De er derude og det kan også lade sig gøre og hente dem. Men vi gider ikke.

Nu står vi kvart i lukketid uden nogle målscorere i truppen, og skal “satse på” at der bliver hevet 2-3-4 kaniner op af hatten for at redde sæsonen. Det er ELENDIGT
Jeg tror ikke, det er urealistisk at finde en angriber på 25 år til 5 mio euro med et mere stabilt topniveau end Orri, og det vil rent faktisk hjælpe os mod DM titlen. Og måske kan vi endda finde to semi-erfarne angribere til 10 mio til sammen, som kan løfte os endnu mere. Unge Orri har nok et stort potentiale, men svinger også meget fra kamp til kamp, og vi har brug for at finde ind til noget stabilitet, hvis vi skal være med øverst til maj.
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
"Vi har i 2 år manglet bredde på angrebs positionen, og har i lange perioder spillet helt uden en rigtig angriber. Det er under al kritik at man kan sammensætte trupper så skævt og piv ringe igennem 2-3 år som tilfældet har været"

- Enig, og så kommer et salg af den eneste reelle og brugbare angriber til at se dumt ud, men det må nu en gang bare være sådan, det er, for det kan simpelthen ikke være anderledes, end at vi sælger ham for den slags penge, der er tale om.

Det sagt; jeg tror faktisk ikke, han bliver komplet umulig at erstatte. Orri havde et halvår med et godt målsnit, men han har virkelig også sine mangler endnu. Hvis man gør sit arbejde godt, kan man hente en, som bidrager endnu bedre til vores spil.
Igen er jeg enig Matias - men endnu engang skaber vi problemet for os selv, fordi vi ikke tager hånd om de åbentlyse mangler i tide.

Selvfølgelig kan Orri erstattes - hans niveau er meget svingende, mildt sagt.

Men oven inden enorme udskiftning vi mi haft, skal vi nu også kære 1-2 nye angribere yderligere ind…. Havde man nu hentet den angriber i vinters eller sidste sommer som vi åbentlyst havde manglet, så ville vi trods alt have 1 angriber på nuværende tidpunkt som ikke skulle læres op helt fra ny.
Annonce