Snak

Mere indhold efter annoncen
"Orri kan nemt være forskellen på om man bliver nr. 1, 2 eller 3 i denne sæson og banker han 20-30 mål ind, så er prisen endnu højere om et år"

- Med eller uden Orri; jeg kan ikke forestille mig, at vi vinder DM i denne sæson. Og ja, hvis og hvis. Og hvis han indløser den skadesgaranti, vores spillere efterhånden abonnerer på, kunne han lave en Roony. Havde jeg været i Sune Smith-Nielsens sko, havde jeg også sendt Orri til Baskerlandet her til aften.
Men ja, enig, vi skal have to angribere. Jeg bliver ved med at nævne Haji Wright, i håb om at en højere magt fanger budskabet og får det til at ske. Dertil en kvalificeret suppleant, indsæt selv navne.
Hvordan vil I reagere hvis der ikke kommet nogle angribere ind?
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
"Hvordan vil I reagere hvis der ikke kommet nogle angribere ind?"

- Som skrevet tidligere; selvhjælpsmatraer pumpet direkte og konstant ind i ørerne, dertil hypnose og stesolider. Foreslår nogen whisky, kan det også godt blandes i miksturen.
Hvis der ingen angribere kommer, så springer jeg alle mellemled over aog hopper direkte på krokodil. Så er det i det mindste hurtigt overstået.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Uhm, krokodil.
Jeg er nu ikke i tvivl om at der kommer angribere.. Men spændt på om det bliver lejeaftaler med købsoption, unge talenter man har scoutet længe, en stor stjerne... eller - et panik i lukketid ala K. Babacar.
Arsenal FC København
Vores massive ´talentsatning´ betyder at når et talent er dygtigt nok til at give os sportlige resultater, bliver talentet solgt før disse resultater opnåes. FC København er med andre ord blevet en talentudviklingsklub ala FC Nordsjælland.
FC Midtjylland er den nye topklub i DK.
Vi bliver nødt til at revurdere målsætningerne fremover:
Hvert år:
Top-4
På 10 år:
5 Gruppespil Conference League.
1 mesterskab når Brøndby, FCM, GF og FCN har en off-season på en gang.
8.000-14.000 gennemsnit tilskuere.
EksilFCkøbenhavneren
Kan de ligegyldige ejere forhelvede ikke bare skride ud af vores klub!!!

Alt er til salg, inklusiv alt der er bygget op i de sidste mange år, hele fundamentet er ved at revne og bestyrelsen er fløjtende ligeglade, så længe de kan lave mønt og spare en sportslig bestyrelse, hold kæft en flok amatører..

Hele den sportslige ledelse er en flok nosseløse drenge uden erfaring og spillet er direkte til graven, hvad fanden tror de der kan opnås ved at splitte et hold fuldstændigt ad og købe en flok lottekuponer ind??
Jeg tror ikke, det er urealistisk at finde en angriber på 25 år til 5 mio euro med et mere stabilt topniveau end Orri, og det vil rent faktisk hjælpe os mod DM titlen.


Selvfølgelig kan Orri erstattes - hans niveau er meget svingende, mildt sagt.


Det vil jeg se før jeg tror det. Men håber godt nok at i har ret. Tror ikke at vi kan finde en som ville have skaffet ligeså mange mål som Orri i den her sæson. Men mind mig endelig på det her indlæg, når den nye Ndoye er fundet.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Annonce