"Orri kan nemt være forskellen på om man bliver nr. 1, 2 eller 3 i denne sæson og banker han 20-30 mål ind, så er prisen endnu højere om et år"
- Med eller uden Orri; jeg kan ikke forestille mig, at vi vinder DM i denne sæson. Og ja, hvis og hvis. Og hvis han indløser den skadesgaranti, vores spillere efterhånden abonnerer på, kunne han lave en Roony. Havde jeg været i Sune Smith-Nielsens sko, havde jeg også sendt Orri til Baskerlandet her til aften.
- Med eller uden Orri; jeg kan ikke forestille mig, at vi vinder DM i denne sæson. Og ja, hvis og hvis. Og hvis han indløser den skadesgaranti, vores spillere efterhånden abonnerer på, kunne han lave en Roony. Havde jeg været i Sune Smith-Nielsens sko, havde jeg også sendt Orri til Baskerlandet her til aften.