Redigeretlør 31. aug 2024
Hvis man nu læser, hvad der blev skrevet, så var Adamsen eller Onugha et bud på en 2.angriber. Da jeg stadig ikke mener at en enkelt angriber er nok med Orri væk.
Edit:
Man hører ofte om “late bloomers” og ham Adamsen har nu også bevist sig imod et tophold fra Belgien for Silkeborg. Selvfølgelig skal hverken ham eller Onugha være afløseren for Orri men de kunne begge være en glimrende tilføjelse til angrebet, nu når Orri også skal erstattes og mange allerede mente at vi manglede en inden Orri blev solgt.
Fordelen med Adamsen og Onugha er at de er billige og kender dansk fodbold. Adamsen er endda dansker.
F.C. København -
Tak for alt, Nees og Sune.
VELKOMMEN TIL BO!
Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.