Det som mange ikke lige har fået med angående FCKs straf.
Det er at det er den betingede straf mod AaB d. 27 September der er blevet udløst. Her fik vi en straf på 200.000DKK og en betinget dom af fratagelse af B-tribunen, hvis der sker en gentagelse indenfor de næste 12 måneder. Mod AaB kastede vores fans med pyro.
Mod Brøndby kastede vores fans også med pyro og det er det der udløser den betingede dom.
Vi slipper jo ret billigt i det og med at der ikke bliver lagt en ekstra straf oveni.
Det fremgår af Disciplinær instansen at FCK havde stillet spørgsmålstegn til sikkerheden og var opmærksomme på at der kunne forekomme en situation. Det er jeg enig i. Det er fint nok at FCK ikke bliver straffet mere hvis man bruger logikken med at hvis Brøndby fans ikke havde løbet ned og kastet på FCKs afsnit, så havde FCKs fans heller ikke kastet tilbage.
Det er at det er den betingede straf mod AaB d. 27 September der er blevet udløst. Her fik vi en straf på 200.000DKK og en betinget dom af fratagelse af B-tribunen, hvis der sker en gentagelse indenfor de næste 12 måneder. Mod AaB kastede vores fans med pyro.
Mod Brøndby kastede vores fans også med pyro og det er det der udløser den betingede dom.
Vi slipper jo ret billigt i det og med at der ikke bliver lagt en ekstra straf oveni.
Det fremgår af Disciplinær instansen at FCK havde stillet spørgsmålstegn til sikkerheden og var opmærksomme på at der kunne forekomme en situation. Det er jeg enig i. Det er fint nok at FCK ikke bliver straffet mere hvis man bruger logikken med at hvis Brøndby fans ikke havde løbet ned og kastet på FCKs afsnit, så havde FCKs fans heller ikke kastet tilbage.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.