Hvis nu sektionen faktisk lagde et tryk på modstanderne og dommeren betød det måske noget.
Den det baggrundssang nægter jeg at tro, har en betydning for resultatet.
Det et vidst endnu en tribune sandhed, lige som den med at det er få der laver ballade.
Sådan oplever jeg det også. I de intense kampe er det typisk fra sidetribunerne, at trykket på modstander og dommer kommer. Sektionen messer bare monotont hele kampen igennem - på mig, som (meget fodboldnørdet og på godt og ondt) lever mig helt ind i spillet og kampen, virker det tit som om, Sektionens bidrag er helt frakoblet kampens rytme og udvikling.
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå