Det viser sig også at Brøndby har haft børn og mindreårige til at agere kontrollører da de har hyret det selskab der ansætter børn, som forresten også er under en shitstorm for at sætte børn til at fjerne Asbest.
Resten af dit indlæg er det svært ikke at ryste på hovedet over (ikke ad dig men de faktiske omstændigheder). Men det citerede er altså noget sludder at give Brøndby skylden for. Medmindre det kommer frem, at de var bekendte med firmaets arbejdsmetoder og anvendelse af mindreårige, så skal jeg med glæde bøje mig i støvet og give dig ret :)