En bøde, ja, men resten må henføres til noget modstanderne startede, hr. konge-af-et-eller-andet-inferiørt-køretøj-benzinhjerne. Det var jo aldrig sket ellers. Nu bliver det bare den danske løsning at man er bange for forskelsbehandle og netop derved forskelsbehandler man.
“Der var andre der trak mer' end jeg”