Snak

Mere indhold efter annoncen
Man har jo ikke lyst til at rose sin ærkerivaler Brøndby.

Men det var en sejr mod anti-fodbolden og fortjener et klap 👏
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Fart ødelægger tydeligvis dette her tunge FCM hold som trives i en tung liga som Superligaen.

Sune må ud og hente noget fart ind. Flere af sådanne nogle Robert handler tak!
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
"Men gid vi kunne lave sådan en der på FCM. Foran med 3 på udebane"

Selvfølgelig ville det være fantastisk hvis vi kunne slå vores direkte konkurrenter sådan her.

Men jeg synes vi alt for sjældent helt generelt slår nogle stort.
Jeg kan ikke huske hvornår vi sidste gang har haft en kamp i sækken og med ro i kroppen kunne skifte reserve spillere eller de unge ind med 45, 30, 20 minutter tilbage af en kamp.

Det glæder jeg mig til at se igen.
Ravnen131

Mener det var en 4-0 sejr imod AaB. Som jeg husker det. Men ja, det er for sjældent. Imorgen i Parken imod Silkeborg må ikke blive et problem.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Der er en pressbold på FCKs offensiv nu.

1. BIF 27 mål
2. RFC 27 mål
3. VFF 27 mål
4. FCN 27 mål
5. FCM 27 mål
6. AGF 26 mål
7. SIF 25 mål
8. FCK 24 mål

Det er pt. vores defensiv der holder os i toppen. Kan vi bygge det offensive på kommer det til at blive fedt.

4-0 sejren til FCK må gerne komme i morgen.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Der er vel ikke mere pres på de offensive spillere, end der plejer at være
peanuts
Men hvor kan vi forbedre os i offensiven? Vi er det mest chanceskabende hold i Superligaen.

Der er mange dilemmaer på spil.

Tag en spiller som Achouri. Han har 1 assist i Superligaen, men tallene viser han burde have tættere på 7 assists. Men har han ret til at klandre sine medspillere når han selv heller ikke kan score på de mange chancer der bliver skabt til ham selv?

Er problemet i vores trup at vi har for mange offensive spillere der har kompetencerne til at skabe noget, men ikke kompetencerne til at score mål?
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Så der er ikke mere pres på end der var for lad os sige 2 uger siden
peanuts
@Magnus

Vi rasler stille og roligt ned af måltabellen siden Orri blev solgt.

Jeg vil mene presset stiger fra kamp til kamp, specielt på en spiller som Cornelius som får mere og mere spilletid.

Hvis der ikke snart sker en forbedring bør vi evaluere til vinter om vi har de rette offensive spillere i truppen.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Men der er fortsat ikke mere pres på end for 3 uger side ??
peanuts
Annonce