Men hvor kan vi forbedre os i offensiven? Vi er det mest chanceskabende hold i Superligaen.
Der er mange dilemmaer på spil.
Tag en spiller som Achouri. Han har 1 assist i Superligaen, men tallene viser han burde have tættere på 7 assists. Men har han ret til at klandre sine medspillere når han selv heller ikke kan score på de mange chancer der bliver skabt til ham selv?
Er problemet i vores trup at vi har for mange offensive spillere der har kompetencerne til at skabe noget, men ikke kompetencerne til at score mål?
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.