Men det var en sejr mod anti-fodbolden og fortjener et klap 👏
Du er flyvende hva. Anti fodbold fordi man får 3 point i 4 rigtig dårligt spillede Superligakampe, eller hvordan?
Men det var en sejr mod anti-fodbolden og fortjener et klap 👏
Anti fodbold fordi man får 3 point i 4 rigtig dårligt spillede Superligakampe, eller hvordan?
Nok mere antifodbold, fordi størstedelen af jeres mål i SL kommer fra dødbold og indkast.