Føler mig ret overbevist om, at det bliver Corner i stedet for Mattsson, hvor Claesson agerer hængende angriber.
Ellers enig i opstilling.
Har umiddelbart også en god følelse om kampen. Silkeborg har det dog med at drille os i Parken på det seneste. Kom så med tre point.
Edit: Overså lige den centrale midt. Enig med de efterfølgende indlæg i, at Lerager starter fremfor Clem.
Ellers enig i opstilling.
Har umiddelbart også en god følelse om kampen. Silkeborg har det dog med at drille os i Parken på det seneste. Kom så med tre point.
Edit: Overså lige den centrale midt. Enig med de efterfølgende indlæg i, at Lerager starter fremfor Clem.