Jeg har også tit tænkt hvem der er bedst at starte med, og hvem der er bedst at skifte ind med 30 igen af de to.
Jeg synes dog at Roberts form taler for at han starter. Jeg gad egentlig godt se dem begge starte en kamp. Bare for at se om vi kan spille med to udfordrende kantspillere på samme tid.
En midtbane med Lerager og Delaney kan godt gøre mig lidt utryg, hvis planen er at dominere langs græsset. Hvis de to spiller sammen i dag, så vil jeg tro at Corner starter på toppen, og at vi spiller direkte over midtbanen på Corner, hvor så Lerager og Delaney skal samle andenbold op.
Jeg synes dog at Roberts form taler for at han starter. Jeg gad egentlig godt se dem begge starte en kamp. Bare for at se om vi kan spille med to udfordrende kantspillere på samme tid.
En midtbane med Lerager og Delaney kan godt gøre mig lidt utryg, hvis planen er at dominere langs græsset. Hvis de to spiller sammen i dag, så vil jeg tro at Corner starter på toppen, og at vi spiller direkte over midtbanen på Corner, hvor så Lerager og Delaney skal samle andenbold op.