Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg har også tit tænkt hvem der er bedst at starte med, og hvem der er bedst at skifte ind med 30 igen af de to.

Jeg synes dog at Roberts form taler for at han starter. Jeg gad egentlig godt se dem begge starte en kamp. Bare for at se om vi kan spille med to udfordrende kantspillere på samme tid.

En midtbane med Lerager og Delaney kan godt gøre mig lidt utryg, hvis planen er at dominere langs græsset. Hvis de to spiller sammen i dag, så vil jeg tro at Corner starter på toppen, og at vi spiller direkte over midtbanen på Corner, hvor så Lerager og Delaney skal samle andenbold op.
spørgsmålet er om man starter Delaney på bænken, og så spiller Mattsson på hans plads, SIF er gode til at spille, men kommer ikke på samme måde med det fysiske pres som AGF, FCM og BIF
peanuts
Silkeborg, og ikke mindst FCN om et par uger, er helt andre kampe på græs i Parken ift deres kunst.
kiggede lige på nipserstats, og det er ret vildt så stor forskel der er - specielt på FCN. Silkebrog snyder lidt mere da vi generelt får gode resultater mod dem, men lige havde et par kampe i Parken i 23 (en pokal og en ligakamp) hvor vi sled i det, men ellers er det hold vi har rigtigt flotte tal mod på græs.
If you know, you know.
Neestrup fortalte at han ser Mattsson i en rolle på 6´er positionen og han testede den af i anden halvleg mod Sønderjyske.

Det bliver spændende at følge. Det virker til at Neestrup har en kærlighed for at spille med tekniske typer på 6´eren.

Om det er svaret ved jeg ikke. Jeg synes hver gang at Neestrup får styr på defensiven, så halter vores offensiv, men det er stadig den periode med de bedste resultater.
Og så for at styrke vores offensiv, så justerer han på 6´er positionen og så starter der en cyklus om igen med haltende defensiv og god offensiv.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Jeg ved ikke men er forsvaret generelt ikke blevet så meget bedre, at om ikke andet så i en kamp mod SIF, burde kunne håndterer en mere kreativ og fremadtænkende bagerste midtbane.
peanuts
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Vi skal faktisk spille tre kampe denne uge.

Og på torsdag er også en must win. Så jeg tænker vi gost kunne spare Delaney i dag. Måske også Claesson.

Froholdt - Lerager - Matsson bør være godt nok mod Silkeborg.
Der er vel tæt på 10 kampe tilbage der er must win, måske lige en tur til Aarhus som nok godt kan sælges for en uafgjort, men så er vi på 9 must win, 8 hvis vi slår Kolding sikkert i Kolding, og så stiller med hele arsenalet af reserver i returkampen.
peanuts
Både Lopez og Meling skulle dog gerne være skadesfri inden længe.


Gud ja, vi har sku da også Meling!
Jow men er ikke sikker på at truppen kommer til at fremstå stærkere med Meling skadesfri.

De første par kampe så ok ud, men det er så også det
peanuts
Nej nej. Men havde sku ærlig talt glemt ham
Annonce