Mon ikke vi først rigtigt kan håbe på at se ham i gear på den anden side af jul. Når man har været væk så længe kommer man sjældent tilbage i storform.
If you know, you know.
men det blev da nævnt i forbindelse med alt det her “magtskifte” at nu havde FCM også snuppet Kuchta foran os.