Snak

Mere indhold efter annoncen
@Stenhård

Det er i hvertfald den konklusion der er nemmest at drage sig, og en smule søgt. Selvfølgelig valgte han FCK fra da BIF var villige til at betale mere i løn samt give en længere kontrakt end vi var. Han er jo hverken fan af FCK eller BIF, så man går vel hen hvor den økonomiske gulerod er størst, og hvor kontrakten er længst, så man er sikret.

I forhold til magtskifte, så kommer det også an på hvordan man måler det. Hvis det bare handler om at bruge flest penge eller have de flotteste faciliteter, så er FCM sikkert størst. Det virker bare til at være en forsimplet præmis.

Apropos, så jeg nu i øvrigt gerne at FCK investerede heftigt i at opgradere samtlige faciliteter omkring klubben. Der kunne vi godt bruge al den markplads de har på heden.
Jeg husker at høre en Mediano Podcast med Bruchmann og det sædvanlige hold efter FCK i foråret havde meldt nogle nye kommercielle aftaler ud.
Budskabet var at FCK nu var i en position hvor de andre ikke ville have ret store chancer for at følge med.
Et par måneder senere signer FCM Kuk og Buk, hvorefter vi skal høre en masse om magtskifte.
Nu har vi så set Kuk og Buk spille og må konstaterer at magtskiftet ikke er brolagt med spillere der tager ligaen med storm.

Konklusionen er at denne verdens Tøftinger, Sørensner og Graversen i højere grad sætter en dagsorden end deres budskaber kan bære.

Btw; i denne uge mener Graversen at Kvistgaarden har alt hvad der skal til for at blive topangriber på aller eller højeste niveau.
En god kamp i Herning var hvad der skulle til får at blive talt op til det.
If you know, you know.
Lige de tre har alle før de kom på TV været knap så meget pjattet. Nu er de alle en del af medier, og de agerer alle tre som en bamse man kan trykke på maven og så siger eller gør de noget sjovt. KEP kører med samme bus som de tre andre - han er også en klovn at høre på. Viasat mener at der skal minimum en af dem i studiet til hver kamp, ellers bliver det for kedeligt bare at høre Per Frimann snakke Brøndby. Forestil jer et studie bestående af Sørensen, Graver, og Tøffe... sørg lige for at i sidder ned, ikk.

Jeg tror Grønkjær, Damen, Zuma og co ville være noget skuffet over det de har udrettet, hvis de alligevel blev overhalet af kuk og buk i FCM.
@Mariusz

Jo, Kutcha-handlen blev kommenteret helt hysterisk i den her tråd. At Midtjylland hentede høj kvalitet på en plads, hvor de havde mange spillere, fordi Cho var skadet. Det var et hylekor, der mente, at vi lod stå til, mens Midtjylland turde købe dyrt og hente kvalitet - og det helt uden at vurdere, hvorvidt spilleren var kvalitet, om han typemæssigt passede ind eller noget tredje.

Der er næppe mange, som sukker længselsfuldt efter ham efter at have set ham det her efterår.
Kald mig Jakob Skomager
Det var vel fordi vi på det tidspunkt ikke vidste at Kutcha var alt for glad for øller 🍻🍺
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Således er pointen underbygget, Nande. At øjebliksbilleder kan være lige lovlig tynde, og at fans nok er lige rigeligt i deres følelsers vold til tider.
Kald mig Jakob Skomager
Garananga comeback simpelthen

Trott
Gocho - Garananga - Pantelis - Diks
Lerager - Delaney
Moi - Claesson - Robert
Corner
Achouri er skadet

Edit: Eller der står “ukampdygtig”, så måske at det ikke er en skade. Men han er ude af truppen.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
@DameNdoye2.0

Eller syg
Trott
Gocho - Garananga - Pantelis - Diks
Lerager - Delaney
Moi - Claesson - Robert
Corner


Spændende. Mon ikke det er Diks til højre og Gocho til venstre?
Annonce