Nande, du kan evt. genbesøge dine indlæg fra seneste kamp, hvis du trænger til noget opmuntrende når du synes, du har set en sort fremtid.
Jeg synes egentlig det var noget pjat, da en gruppe fans brokkede sig over at vi havde RØDE sæder i Parken. Men, okay, hvis sektionen skal sørge for at få sig selv lukket i tide og utide giver det da mening at få nogle i klubfarverne,
Batman Close. London W12.