Vi er alt for uskarpe. Særligt Mois kæmpechance. Og så er Diks altså bare elendig til at forsvare omstillinger. Alt for fokuseret på at redde hele situationen i stedet for bare at give løbet videre og så holde sin position. Tåbeligt, fordi det spiller Bakiz helt fri.
Var præcis det samme, som da Kvistgaarden scorede i Parken, hvor han ikke bare dækker ryggen på McKenna.
Var præcis det samme, som da Kvistgaarden scorede i Parken, hvor han ikke bare dækker ryggen på McKenna.
Kald mig Jakob Skomager