Men er vi ikke enige at det er håbløst at Froholdt har spillet så meget kant i denne sæson i forhold til at han ikke er kantspiller?
Vi mangler i den grad spillere med forcer i at score mål.
Vi mangler i den grad spillere med forcer i at score mål.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.