Lommerne tømt på FC til 2.25….kom så
Snak
man 4. nov 2024
Problemet er bare at man ikke har en naturlig goalgetter, som bare banker mål ind. Orri Oskarsson havde scoret +3 mål i den her kamp.
man 4. nov 2024
Tror desværre at du bliver fattig så, FCKudenPC.
F.C. København -
Tak for alt, Nees og Sune.
VELKOMMEN TIL BO!
Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
man 4. nov 2024
Silkeborgs nummer 20 bliver absolut ikke ramt i hovedet og alligevel tager han sig til hovedet for at stoppe spillet.
Jeg hader det.
Jeg hader det.
⚪️🦁🔵
Pentz skal ikke til kiropraktor foreløbig.
Moukoko har strukket ham ud.
man 4. nov 2024
Vil også mene det er German tid, men det bliver ikke i dag.
Hahaha, skal vi ikke have en lidt længere pause pga. en bold i ansigtet?
Hahaha, skal vi ikke have en lidt længere pause pga. en bold i ansigtet?
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk