Snak

Mere indhold efter annoncen
Gud hvor er vi heldige.

Men, det er jo fuldstændig voldsomt så dårlige vores offensive spillere er til at score.
Elyounoussi score f.eks de videste mål.

Men han brænder også de mest åbenlyse chancer.
Nu må de offensive spillere simpelthen snart komme ind i kampen.

Jeg er helt med på de selv er skyld i alle de store chancer de spiller sig til, men nok må være nok.
Hvorfor er det vi skal ud i det her? Skulle jo være lukket for længst; men tak Diks!
Hvornår får vi det tynde straffespark vi altid bliver beskyldt for?

Fandme klasse det her! Skud ud
På trods af at Moi har været yderst uskarp, så har han spillet sin bedste kampe i lang tid. Endda med længder. Han har også selv givet udtryk for, at han er bedst på venstre kanten.
Det er sindssygt at vi kan være så dominerende men stadig være så tæt på at smide point.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Så fløjt dog af mand
Hvor er det dog sindssygt!
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Nej nej nej
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Det er løgn
Nej... bare nej. Det er simpelthen løgn.
Venlig hilsen
Annonce