Gud hvor er vi heldige.
Men, det er jo fuldstændig voldsomt så dårlige vores offensive spillere er til at score.
Elyounoussi score f.eks de videste mål.
Men han brænder også de mest åbenlyse chancer.
Nu må de offensive spillere simpelthen snart komme ind i kampen.
Jeg er helt med på de selv er skyld i alle de store chancer de spiller sig til, men nok må være nok.
Men, det er jo fuldstændig voldsomt så dårlige vores offensive spillere er til at score.
Elyounoussi score f.eks de videste mål.
Men han brænder også de mest åbenlyse chancer.
Nu må de offensive spillere simpelthen snart komme ind i kampen.
Jeg er helt med på de selv er skyld i alle de store chancer de spiller sig til, men nok må være nok.